Västerås.

Heeej! 

Imorse åkte jag med Anders till Västerås när han skulle jobba. Så när han gick till jobbet gick jag en sväng på stan. :):) Hittade liite skojiga saker. En kavaj och ett par skor till exempel. :) Hihi 

Nu är jag hemma och har tagit upp och vikt all tvätt. Det är jävligt fint väder idag med! Ännu bättre än igår. :) Så nu ska jag åka ut till Bresse. Dom ska kasta boll till varandra men jag står över det (annars kommer jag dränkar i snor) jag satsar på att få liite färg på kroppen istället! ;) Hihihi Så ska lägga mig där på en filt med massa bra och roliga spel i mobilen och så kanske jag köper med mig liite mat ut. :) Hann inte käka lunch med Anders så jag får göra det nu istället. :) Hehe

Men nu kan jag inte sitta här längre, ska svida om till bikini och sen dra iväg. Hej hej så länge! :D

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0