Solig måndag!

Idag har vi haft en mysig dag ute i solen! :) hihi 

Först när jag vakna så ringde Yosef och sa att han typ var utanför så då kom han upp medans jag slängde i mig liite mat. Sen gick vi ut med Azad och Pierre. Vi gick mot stan och där mötte vi Linda också. Då drog vi till klosterparken och solade och så. Killarna kastade liite boll... dom hitta en liiten kille också som var med. Jag och Linda solade och spelade lite kort. :) Hihi Sen kom Robin förbi en liten stund också. 

När alla blev hungriga så då gick vi till Anjanas jobb och dom käkade. Träffa Gabbe och Bella en snabbis där också. När vi var klara så gick vi hem till mig och lämnade Lindas cykel och sen drog vi ut till Ekolssund och grabbarna fiskade. Det var jag, Linda, Yosef & Azad som åkte ut dit. :) Då solade jag och Linda liite mer och heja på när dom fiska. Men dom fick inte en enda firre. :/ Hahahha Men men bättre lycka nästa gång. Vid sju åkte vi hem. 

Nu har jag lagat mat och käkat. Anders kom nyss hem och Dino kom nyss förbi också. :) Så idag har jag träffat alla grabbar och tjejerna typ. :) Hihi Skojigt!! =)
Dom ska göra musik ikväll tror jag så snart blir jag själv här hemma. Då ska jag duscha och fixa mig. Imorgon börjar jag jobba tidigt så borde ju gå och lägga mig i tid ikväll.



/Jasmine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0