Redan onsdag!!

Hejsan! 

Det är faan redan onsdag.. dagarna går ju skit fort. Man hinner ju inte med i den här takten. Jag är ju typ fortfarande på måndag. Hahah ;) 
Idag har jag jobbat, jobbade frulle så började tidigt imorse och kom ganska nyss hem. Det har gått bra. Var "själv" typ hela förmiddagen för dom andra hade möte. Men det gick bra. 

Igår jobbade jag också.. det gick också bra. Efter jobbet åkte jag hem och  gick typ direkt och tränade. Precis innan jag gick så kom Anders hem, men han var nog ganska så trött så han somnade liite. :) Söööt!
Var och tränade typ en timme och när jag typ var klar kom hela ligan. (eller några iallafall) Yosef, Pierre och Azad tränade liite också. :) Hihi Alltid skoj att ta en prat-paus i träningen. :):)

Sen igår slappade vi mest i soffan. Det var ju sista DH igår också så det kollade jag på. :):) Hehe Väntar med spänning till nästa säsong. Men nästa tisdag kommer bli mycket bättre... SO YOU THINK YOU CAN DANCE börjar då!!! :D:D:D:D: Wiiiiehooo Men jag jobbar sååklart sent då så jag missar det OCH det är min älsklings födelsedag då också. :/ Men men jag är på jobbet jag! hmm.. men vi får ta igen det resten av heela veckan. ;) hihi

Dom här dagarna kommer väl skattepengarna också.. NICE som tusan! :):) Hehehehe Får tillbaka braa med pengar i år så det är skoj. :D Bara mitt kort hinner komma också! :/ Hoppas, hoppas! 

Men nu är jag as trött.. sov bara typ tre och en halv timme inatt (så inte såå konstigt kanske) så nu tänkte jag vila liite så jag inte är helt död ikväll. :)

Hej hopp!!


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0