Myskväll!

Jag har varit ute i Bresse nu i typ två timmar och legat i solen och läst en tidning, spelat spel och liite så. :) Grabbarna spelade volleyboll så jag passade på att åka dit och få liite färg. Vet inte riktigt om jag fick det och på slutet försvann solen bakom några träd. Och jag var för lat för att flytta mig. ;) hahahah

Nu ska jag ha myskväll med bästaste Anders! Mat är beställt och påväg och Anders kommer strax hem också. :):) Hihi Så då blir det middag och filmkväll med min babe. :D Det är så härligt! ♥



Imorgon jobbar jag igen (efter 6 dagars ledighet). Nu har jag ju kommit in i slappheten men det ska nog gå bra ändå. :P Hehe Men snoret rinner som faan fortfarande men jag får ha liite papper i fickan hela tiden så ska det nog funka. :) Och imorgon kör jag ett låångpass. 9-22.30. Så jag kommer nog vara ganska såå slut. Haha 


btw.. JAG HAR BOKAT TID FÖR TVÅ NYA TATUERINGAR!!! :D:D:D Wiiiiehooo Det ska bli hur kul som hellst! Läängtar ihjäl mig. :) Det är inte såå långt kvar. Hihihi Och dom jag ska göra har jag ju velat gjort ganska länge men sen har jag ju inte tagit mig tid att boka tid bara... som om det skulle vara svårt att ringa ett samtal!?!?! Hahahha
Men nuu jäklar är det snart dax! :):) Kommer bli grymt!! :D:D
Ni får se när jag har gjort dom. ;)



Men nu borde maten och baby vara här när som hellst!! :D:D (han borde vänta i porten och ta emot den) ;) hihihi

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0