Måndag igen..

Heej.

Igår jobbade jag heela kvällen. Sov ganska länge innan så när jag vaknade var det typ bara att fixa sig och dra. Var väldigt trött efter bröllops-jobbet i lördags. :) 
Det var en jäkla massa drickande igår.. så det blev ganska sent. Vi slutade runt halv två. Sen på vägen hem köpte jag med mat till mig och älsklingen. :):) Smarrigt! Sen kolla vi lite på film och slappa i soffan. :) 

Idag fick jag lov att gå upp tidigt..var hos tandläkaren för en stund sen, på koll bara. Men jag är fett irriterad nu!! :( För jag vet ju att en av mina visdomständer växer konstigt..liksom på den andra. Och det har jag ju vetat as länge (sen dom tänderna började växa) och i minst två år s har dom alltid sagt att dom borde ta bort den för att den kommer fucka upp den bredvid plus att jag har sjukt ont i den ibland. :/ Och sist jag var hos tandläkaren så stod två stycken och kollade..den ena sa att dom skulle ta bort den och den andra sa att det nog inte var någon fara och att det inte behövdes. Men idag när jag var där så sa hon att den MÅSTE bort! För den kommer mer och mer fel och fuckar upp det mer och mer. Och det är ju jäkligt braaa och snällt att do säger det nu (när jag är föör stor och måste betala massa) Det kommer ju kosta flera tusen och ännu mer om dom måste operera bort den, och det trodde hoon sååklart att dom behövde. :( Seriöst...dom kunde inte bara gjort det sist då?? Men men..dom är väl smarta för nu kommer dom ju tjäna massa pengar... smart, smart! 
Men men nu ska jag inte vara bitter...så får det väl vara. Ska dit om en månad och kolla hur dom ska ta bort den..

Idag kommer ag ha som en "hälsodag". Hahahah Först har jag varit hod tandläkaren nu på morgonen. Sen jobbar jag ju kväll ikväll..men måste åka dit liite innan för vi har gjort en undersökning/test eller vad man ska kalla det. Så man ser vilken personlighet vi alla har så vi kan jobba med det och bli tajtare alla på jobbet. Så idag vid två ska jag träffa Bosse (tror han hette så) och gå igenom vad jag har för personlighet. Hahahha Spännande ;);)
Vill man ens veta det??!? :P Kan ju bli kul...hehe
Och sen efter det är det en halvtimmes massage som gäller innan jag börjar!! :D:D Niiice som tusan! =) Hihi Det är sååå skönt! 

Men nu ska jag fixa liite saker innan jag drar till jobbet. Kanske ska käka liite också om jag orkar. :)

Ha en braa måndag nu! 


btw.. imorgon fyller min älskade Anders 27år!! :D:D Wiiie skojigt!! Jag har bäästa presenten! ;);) hihihihi (hoppas han också tycker det) Haha

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0