Lugn söndag

Godkväll! 

Idag har det varit en väldigt lugn söndag. Satt och solade liite på balkongen när jag vaknade. Sen har jag mest slappat framför tvn. :) Vid typ fem så såg jag att sötisen sov liite och då la jag mig också i sängen och skulle vila liite tänkte jag, i typ en halvtimme. Men vi vaknade vid typ åtta. Haha Gick inte upp ur sängen fören halv nio. Hihi Ganska skönt när man är ledig och kan göra så. =) Sen när vi vaknade så förflyttade jag mig till soffan. ;);) Sen gick ju Anders och jobbade...joar var öppet idag med. Då kollade jag på Slumdog millionaire. Den var as braa. Men missade liite på slutet. 
För vid elva hade vi så tråkigt så jag och Pierre gick och tränade!! :D:D Hahahha Fett mobbade som går och tränar såå sent en söndagskväll. Hehe Men vi var sugna på att träna liite så det var väl bra. Vi hade ändå inget vettigt för oss. Så vi tränade ganska läänge.. var hemma typ ett. :) 

Sen dess har jag suttit vid datorn, duschat och käkat rostad macka och druckit te. =) Hihi
Snart borde älsklingen komma hem också. :) Skojigt! :D



/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0