Ledig massa dagar!

Hejsan hejsan! =)
Nu är jag ledig massa dagar. :) Nästa gång jag jobbar är på onsdag. hehe Skööönt med liite ledigt. :) Och då jobbar jag tre dagar och på ett bröllop och sen har jag två veckors semester!! :D:D Hihi Skulle inte haft semester vecka 27 men nu får jag ha det iallafall. :) Sköönt som tusan! =)

Igår jobbade jag och det gick bra. Vi hade liite fika med heela personalen också. Då fick vi hemmagjord vaniljglass med jordgubbar och hallon. muuums :P Sen fick vi ett liitet sommarpaket också. Eller det var inte så liite.. vi fick kött-knivar. 6 stycken, dom var as fiina! :D Det är såna vi har till gästerna också så de är ju kanon braa. :):) Taack! Vi fick även massa nya arbetskläder som vi provade och så. :) Skojigt! :D

Sen när jag kom hem så däckade jag i soffan en timme. ;) heheh trött som tusan! När jag vaknade igen så gick jag och träna. Var på gymmet 1,5 timme. Det var skönt. Sen gick jag hem och duschade och lagade mat. Efter jag käkat kollade jag och baby på film. Men slutade med att vi somnade liite. ;) heheh Men den verkade braa! :) haha

Idag när jag vaknade fixade jag mig och gick ner på stan och fixade liite saker. :) Sen gick jag hem och tog det lugnt i typ en halvtimme. Sen vid tre när Linda sluta jobba så gick jag ner till stan igen och träffade henne och Anna. Vi gick till Anjanas jobb och skulle käka och fika. Där var Anders, Azad & Poya också så dom kom och satte sig med oss också. Det var gott. :) Sen gick vi en sväng på stan och kollade lite. 

Nu är jag hemma och har tagit det lugnt ett tag. Väntar på att Anders ska komma för då ska vi åka iväg. :):) Hehehhe Skriver mer sen. :)


Pusss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0