Låång dag.

Heej!

Idag har jag jobbat heela dagen. Började halv åtta imorse och slutade halv tio (en timme tidigare, Yeey) Så har jobbat 14 timmar. Men jag lever och mår bra! ;);) Hehehe Var liite trött på slutet men inte så farligt. 

När jag kom hem tog jag en låång dusch..såå jäkla sköönt! =) Hihi Nu är jag ju skit trött i kroppen men pigg som faan i huvudet och var fett sugen på att göra något. Och Anders, Pierre & Azad var på All in när jag slutade och då var jag ju sugen på att gå dit men det var ju tydligen en kill-grej och dom skulle bara vara där en liiten stund..men har ju fortfarande inte sett röken av dom. :/ Så nu har jag tråkigt och är själv hemma.. det suger ju!! Speciellt när man jobbat så läänge. Då vill man ju busa och hitta på något annat. Men men.. :/ 
Vad är det som är såå himla kul med att göra "kill-grejer"?? Fattar inte riktigt det.. jag tycker det är kul när man är många, både tjejer och killar. Men men det tycker tydligen inte alla. Så jag får väl gå till All in någon annan gång..med några andra som tycker det är kul. Var ju så taggad.

Men men nog om det.. nu ska jag väl hitta på något. :)

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: Fashioncorner by Linda

Hhmm, hade jag börjat senare imorgon hade vi kunnat busa!!! <3 :(:(

2011-06-10 @ 00:21:43
URL: http://llinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0