Helgen som varit har varit grym!

Heejsan! 

Nu är det en ny vecka.. en kort arbetsvecka, bara tre dagar. :):)

Den här helgen som varit har varit såå himla skojig och mysig. :):) Fleeer såna! =)

I torsdags när jag slutade jobba åkte jag hem direkt och duschade och fixade mig. Vi packade en väska och drog. I bilen ställde jag in gpsen och började köra, Anders visste fortfarande inte vart vi skulle eller vad vi skulle göra. :) hihi sen åkte vi i ett antal mil och vi kom fram till Bergendals. Ett konferans-hotell i typ Sollentuna. Där skulle vi bo över natten! :):) Hihi Vi gick in och checka in på vårat rum. Sen var vi hungriga så vi drog in till stan och parkerade vid hötorget och gick och käka. Det var smarrigt. :) Sen efter det gick vi och fikade på en mysig uteservering. =) 
När vi fikat klart så tänkte vi gå på bio men det var flera timmar kvar tills dom började och vi pallade inte vänta och dom gick ju så sent. Så då köpte vi med oss liite gott och åkte tillbaka till hotellet. 
Vi slappade liite på rummet en stund. Sen gick vi och kollade runt lite i hotellet och så och då hittade vi baren! ;) Hehe Vi satt där och drack liite och hade det mysigt. :) Från baren och matsalen var det såå jäkla fin utsikt! Det låg på en höjd med vattnet precis nedanför. :):) Suuper fint! 
Det var bara vi och ett gäng lärare som var där uppe. Och dom hade party som tusan, men det var skojigt. 
Vid typ tolv gick vi och slappa på rummet innan vi somna. :)

Det var ju frukost mellan sju och nio så vi gick upp typ vid åtta och fixade oss och gick upp till restaurangen och käkade en god frukost. :):) Sen vid tio checka vi ut. Då tog vi bilen och tänkte åka till Kista och shoppa liite, men när vi typ var i Kista kom vi på att vi ville till Nacka forum istället för jag har aldrig varit där. :) hehe Så då åkte vi dit...det var en bit dit men det var skojigt. :) 
Väl där så hade vi skojigt...det var huuur stort som hellst! Den gallerian var niice som faan! :) Vill att den ska ligga liite närmre så man kan vara där typ varje dag. ;) Heheh 
Men när vi var där så handlade vi liite skoj. Det var ju masssa rea överallt också. :) Vi hann även med en fika. :)

När vi kände oss klara där så börja vi åka hemmåt. Men vi stanna i Barkarby också. :):) Heheh Vi gick en sväng på Ikea och käkade köttbullar där. Sen hitta vi liite glas och sånt som vi köpte. :) Skojigt skojigt. Sen åkte vi iallafall hem. Då var vi as trötta båda två så när vi väl kom hem vilade vi liite i typ en timme. :) hehe
Sen kom Linda och Pierre till oss en sväng. Jag drack ju så dom höll mig sällskap. 

Vid halv tio tog jag bussen till Uppsala. Det var ju personalmiddag/fest. Alla dom andra hade åkt skärgårdsbåten i ån där först (men jag valde att inte stressa hem till den) och sen när jag kom fram med bussen så kom dom precis i land. Och då hade dom bokat bord på Flustret med masssa Champagne. Det var skoj. Vi drack liite och dansade liite. Sen hade dom beställt taxi åt oss alla som gick ett. Så då åkte vi hem. Det var trevligt. 

I lördags när jag och Anders vaknade fixade vi oss och sen direkt åkte vi till Uppsala och träffa Yosef. Vi käkade mat på Jalla och gick en promenad längs ån och sen satte vi oss i framfickan och fikade i solen. :):) Hihi Det var myysigt. När vi skulle åka hem fick vi med oss Yosef och så kom Linda och Pierre till oss. Vi drack lite och så. Vi gick alla ner till Joar ganska tidigt och satt på terassen och chillade och drack. Anders jobbade ju då. :)
Det kom väldigt mycket folk, tidigt. Så det var skoj...vi trodde vi typ skulle vara själva. Men sen dansa vi tills det stängde och hade skoj. 
När vi gick hem köpte jag och Linda med oss mat från Pappillon. Stooora mackor med kyckling och curry-röra. Gooott! :P 

Igår hade vi också en mysig dag..men blöt dag! Det regnade massor. Men när vi vaknade så drog jag, Anders, Linda, Yosef & Pierre till Härnevi och gick på bymarknaden. :):) Hihi Det var trevligt..vi kolla på traktorer, hästar kalven och massa sånt. Sen gick vi alla till mormor och morfar och fick liite fika. :):) Hihi Det var skoj! =)
Vid fyra drog vi hem. Då åkte alla hem till sig och typ vilade en stund. Sen träffades vi igen vid halv sju... då åkte jag, Anders, Linda & Pierre till Västerås och käkade på Spicy hot! Jooordnötssås! :P:P Muuums! Där satt vi ganska länge och käka och prata. När vi var klara träffade vi Azad, Poya, Nassim och Ali som också skulle gå på bio med oss. :) Vi alla köpte massa popcorn och grejer och sen kollade vi på Super 8. Den var braa men slutet var liite överdrivet tycker jag. :/ Men men det var en skojig kväll! :D 
Sen åkte vi hem, var hemma typ tolv. Då slappa vi framför tvn ett tag. :)

Det var min helg det! Jag har haft såå himla roligt..ville inte att den skulle ta slut! :):) Hihi Jag har också masssa bilder från allt men nu ska jag duscha och sen iväg och käka lunch med Linda innan jag börjar jobba. Jobbar kväll idag så börjar halv fyra. Så bilderna kommer i natt eller imorgon! :):) Hehehhe 

Hoppas ni också haft en braa helg! 



/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0