Hej hopp gummi snopp!

Kom ganska nyss hem från en arbetskväll.. men liite annorlunda idag för jag jobba på ett bröllop. :) Det var skojigt och inte så jättejobbigt så det var kul. Roligt gäng som jobbade också. =) hehe

Igår hade jag en jätteskojig fredag. Först var jag och Anders i Västerås och myste, käka och shoppa. :):) hihi Jag köpte en cykel (fick det av mormor och mostrarna när jag fyllde år, men har inte hunnit iväg och köpa en) så det var ju på tiden. Så igår hittade jag en bra och ganska billig. Men den fick man montera ihop själv och det har vi inte riktigt hunnit än. :) Sen köpte jag liite kläder och ett par nya serverings-skor. :) Fick även hem ett paket med en klänning igår. Yeeeeye skojigt! 



Man kanske inte ser as bra vad det är.. men det är två klänningar, en svart och en röd, ett par spets cykelbyxor typ, en tröja, en sööt liiten top och topp/bh och trosor. :):) 

Sen när vi kom hem så tog vi det liite lugnt. Sen började Anders jobba vid åtta och då innan så åkte vi till coop och hämta ut ett varsitt paket..min klänning och hans surfplatta. :):) Heheh Den var coool! Den kommer jag leka med masssor. ;);) Heheh 




När jag kom hem igen så fixade jag mig och vek lite tvätt och så. Sen gick jag till Andreas och frack med honom, Niklas och Tomas. Dom tog ju studenten i torsdags...hihi faan vad skojigt killar!! :):)
Och påvägen till Andreas så mötte jag två cyklande poliser som hällde ut min cider.. :( Hmm.. men jag hade fler så när dom cyklat vidare så öppnade jag en ny. Mohahah :P
Vid typ tolv eller vad klockan nu var så gick vi ner på stan.. då på typ samma ställe som innan så kom två poliser (fast i bil den här gången) och fick oss att hälla ut våra drickor. :(:( Buuhuu, TVÅ gånger på samma kväll, samma gata och en likadan cider. wtf..?! Men men dom gör ju bara sitt jobb. Men jag hade sååklart fler så vi öppna en när dom drog. ;) Hahaha

På stan gick vi och sa hej till Linda och Anjana..dom var på All in. Men vi skulle till Joar...för vi var ju danssugna som faan. :) När vi kom till Joar så var det inte så mycket folk men sen blev det bättre och då dansade vi masssor!! Det var skojigt som faan igår. :):) Vi var heelt galna på dansgolvet..det är såå det ska vara! :D Hehe 

Vid tre gick vi hem. När Anders kom hem lekte vi liite med plattan och så. =) Sen sooov vi. 



Idag sov jag ganska länge. Skööönt! =) Sen när jag väl gick upp så fixade jag mig och slappa liite. Sen tog vi fram grillen och skulle grilla. Min älskling är såå söt.. han satt med kallingar och grilla på balkongen. :) Hehe Skööön kille! =) Det blev smarrigt som tusan. Sen kolla vi på en film. När den var slut så gjorde jag mig redo för jobb och halv fem drog jag till Boglösa för att jobba på bröllopet.


Kolla vilken sötnos!! :D:D ♥



Men nu ska jag duscha och sen sooova! Godnatt! =)
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0