Handlikappad anka..

Jag går som en handikappad anka...träningsvärken är inte att leka med! Hahahaha Men har bara i låren som faan, inte i vaderna eller så. :/ Skumt. Hahahah Så kan knappt böja mig ner. Heheh Men men det var det värt!

Igår då.. Först jobbade vi alla i trädgården på Thoresta. Vi släpa bort massa träd och fixa massa annat ute. Sen hade vi ormsafari nere vid båthuset. Fyy satan vad mycket ormar. :(:( Uuh, äckligt som faan. :/ Fast det är bara snokar..men ändå. Bläää!!
Vi käkade frulle och lunch också och hade liite fikapauser. :):)

Sen vid halv fyra åkte vi till Aronsborg där dom som skulle bo började med att checka in. Sen böt vi om och taggade för milen. :) Hahah Vi hade till och med uppvärmning med sats som var där och gjorde lite övningar med oss alla.
Sen jääävlar var det dax. Trodde jag typ skulle gå hela milen men jag var fett duktig och sprang nog seriöst halva eller liite mer. :D:D Jag hade bra partymusik på högsta volym och en vattenflaska i handen. Det var tur som fan, hade jag inte haft musik hade det varit jobbigt och vattnet behövdes också. Heheh :) Jag har nog aldrig i hela mitt liv tagit mig runt en mil sådär fort, och tror inte ens jag har gått en mil någon gång. Hahaha
Det tog liksom aldrig slut.. när jag trodde jag typ hade sprungit tre kilometer så kom skylten där det stod en kilometer. Hahhaha Låångt som faan. Men jag tog mig runt på 1,15!!! :D:D Jag trodde seriöst att det skulle ta minst en och en halv eller mer. Så jag är nöjd som faasiken! Liite förvånad faktiskt, både att det inte tog så lång tid som jag trodde och att jag sprang mer än jag trodde jag skulle göra. 
Men jag tog mig runt.. och på en bra tid! Så jag är glad och nöjd. 

När vi kom i mål fick vi en goodiebag från Martin Olsson med kexchoklad, banan, öl, träningsgrej och så. Hihi Så då satt vi och varvade ner och väntade på resten som sprang. Johan blev bästa killen (från Thoresta) och JAG blev bästa tjejen (från Thoresta) Hihihihi det är braa! :D:D 

När alla kommit i mål gick vi och fixade oss. Jag fick följa med Alexsandra och Ingrid till deras rum och fixa mig där. :) Så vi tre och Ullis var där och fixade oss och snackade. Vid halv åtta var det drink dax.. och dom berättade vilka som vann. Bästa tjejen och bästa killen. Vid åtta var det middag!! :P Faan vad hungriga vi alla var. :) Heheh Det var gott. Buffé med massa gott... man kunde göra hamburgare och massa annat.
Då käkade vi och drack.

Sen satt vi och prata massa och tog det liite lugnt. För sen vard et ju dax för party! :D:D Hihi Ibörjan var det liite segt med sen.., jävlar vad vi dansa! :D Hihi Många dansade och var helt galna. Så det var skojigt. :) 
Och världens bästa Emma fixade en låt till mig... King of dancehall!!!! :):):) hihihi Fy faan vad gullig och snäll. Och när den spelades så var vi sååklart uppe på scenen och dansa loss. :):) hehe
Sen dansade vi på ganska länge. Vid halv ett kom Linda och hämtade mig. :) Snäll kusin!! :D:D hihi

Då träffade jag Pierre och Dino en stund. Sen gick jag hem och duschade.. hade typ en hel öl i håret :/ Bläää. Hahhaha Sen vid typ fyra kom sötisen hem. Så då låg vi och pratade lite. :) Hihi Mysigt! :D
Det var gårdagen det! :D:D Här kommer massa bilder. :):)
/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0