EN DAG KVAR!!!

Nu har jag bara en arbetsdag kvar (frulle imorgon) sen har jag två veckors semseter!! :D:D Det ska bli såå jäkla sköönt! :D Wiiehoo! Men jag ska jobba liite under dom veckorna men inte på mitt vanliga jobb så det kommer ju ändå kännas att man är ledig. :) Det kan behövas...det är ju den enda semestern jag har i år. Har en vecka till liite senare men det ska bli härligt att vara ledig lite. 

Nu är jag as trött. Skulle kunna somna stående typ. Haha Igår jobbade jag massa. Från nio till tio, alltså tretton timmar. Då var jag slut i hela kroppen. Och igår kväll kunde jag inte sova..sov max två timmar och sen skulle man upp vid fem och jobba frukost. Så inte så konstigt att man är lite trött nu. Haha ;) Men jag vilade en halvtimme när jag kom hem. 
Sen ringde Linda och gå gick vi och fika. Vi träffa Poya och Sabina där också. Det var smarrigt med fika. :P

Jag har ju förresten börjat mitt nya liv!.. hahahah Nu jäklar ska det bli förändring på saker och ting!! Det har gått ganska bra hittils (började i måndags). Hehe Och nu väntar jag bara på att jag ska bli helt frisk så jag kan börja köra ordentligt med träningen också. Det blir nog bra till slut. Jag vet iallafall vad jag ska göra när jag är ledig... träna, sola och ha det braa! :D

Jag har nyss käkat mat med Anders. :) Nu ska vi diska lite och sätta på en film. :) 

Godnatt!! Sov så gott! 


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0