Baksmällan 2!! :Dih

Hallå där!! :D:D

Igår när jag fixat liite hemma så gick jag till Linda och fikade med henne och Emma. Emma hade bakat banankaka med choklad.. god som faan! :P Hihi Så då var jag där en timme och fikade och prata. :) 

Sen vid typ halv fem hämtade jag upp Azad & Pierre så åkte vi till Västerås och träffa Anders när han sluta jobba. Vi gick till Spicy hot så jag och Pierre kunde käka. :) JORDNÖTSSÅS!! :P:P Såå äckligt jäkla gott! :D:D Hihi
När vi hade käkat klart gick vi och köpte biobiljetter. Gick ut och satte oss i solen. :) Sen kvart i sju gick vi tillbaka till bion och köpte liite popcorn och sånt och sen kollade vi på BAKSMÄLLAN 2!! Faaan vilken klockren film! Asså.. den är faan lika bra som ettan. Hihihihi Asså..alla garva typ heela tiden. Dom som gör dom filmerna är fan grymma! :D:D Hihi Så det var kul att den var lika skojig som ettan, annars hade jag blivit liite ledsen. :):)

När den var slut så åkte vi hem. Då slappade jag och Anders i soffan och kolla på tv. :) Hihi

Idag har jag jobbat hela dagen. Fick massa jobbkläder också. :) Skojigt! 
Jag slutade typ tre eller något sånt. Då åkte jag hem..hann vara hemma ett litet tag. Sen kom Emma och hämtade mig och så plockade vi upp Tomas och Niklas. Vi gick en sväng på systemet och sen på stan. :) När Linda och Pierre kom så gick vi till Anjanas jobb och fikade. :) HIhi Skööönt väder som faan idag. Synd att man jobbade när det var som varmast. :/ Hoppas det äe lika fint imorgon. :):) Då ska jag soooola! =)

Nu ska jag och Anders fixa lite mat och mysa lite. :) Sen ska jag iväg till Lindas gård och träffa alla skjiga och dricka liite och ha det tevligt. :):) Hihi 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0