Anders ♥

Idag är det Anders födelsedag! Hihi Min bäästa fyller 27år. =) Han börjar bli stor! ;) 

Nu ikväll har vi beställt hem middag och myst framför en film. :) Såå mysigt. =) Jag var så ivrig så han fick en present redan inatt innan jag gick och sov. Det var en t-shirt. :) Han var snygg som faan i den! (fast han är ju snygg i allt) :) hihi 
Sen har jag ju jobbat frukost idag. När jag kom hem så fick han en till present..eller det var ett kort bara. Det står att han ska vara redo för äventyr på torsdag när jag slutar jobba. :):) Hihi Jag är såå jäkla påhittig och rolig så han får inte veta något tills vi är på gång på torsdag. :) Så han får helt enkelt lita på mig och följa med bara. :) hehe


Grattis min älskade Anders på födelsedagen!! Jag läängtar tills på torsdag, det kommer bli grymt! ;)
Du är världens bästa och jag älskar dig massor sötis! ♥♥

Puss puss din Jasmine!




<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0