5 kilo snor..

Heej! Nu är det en ny vecka...IGEN! Veckorna rullar på högsta växeln känns det som. 
Jag har typ 5 kilo snor i huvudet. :/ När jag var hos Linda i lördagskväll och kolla på film så kom snoret sakta men säkert. Och igår när jag vakna så kunde jag typ inte andas. :( Bläää. Sen har jag liite ont i halsen och huvudet är tungt. Men men bara att bita ihop och inte tänka på det så mycket. 

I lördags när vi kom hem från Falun så sov vi en stund. :) Sköönt.Sen när vi vakna hade Anders, Pierre & Dino killkväll så jag gick till Linda och kolla på film. Det var kul. Jag kom väl hem vid två någon gång. Anders rulla in vid typ fyra och då käkade vi liite. :) Heheh 

I går fyllde ju Linda år!! GRATTIS KUSIN VITAMIN PÅ 21-ÅRS DAGEN!!! Hihi Så vi var där vid typ tre och fikade och så. Hon hade massssa smarrigt! :P Hehe Men det är ju liite drygt att käka när man inte riktigt kan andas. Men jag fick i mig en del iallafall. :) Sen när alla gick var jag och Emma kvar en stund och satt och prata på balkongen i solen. :) 
När jag kom hem så däckade vi i soffan. ;) Heheh Och då sov vi typ tre timmar men det behövdes när man inte är så pigg. När vi vakna så beställde vi mat för vi hade ju inte käkat något på hela dagen (bara liite fika för mig) :) Sen åt vi och kolla på film. Vi hann med två stycken innan vi somna. :) 

Idag är jag ledig och det är SUUPER fint väder ute! :D:D Ska kolla om någon kanske vill sola med mig, annars gör jag det själv. :) Hehe Men först ska jag hoppa in i duschen. 

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0