Hemma

Nu är jag hemma från jobbet. Det har gått bra. Ganska lugnt, vi var ganska många som jobba så det var inte stressigt direkt. Det är sköönt. :)
Imorgon jobbar jag samma tid så snart är det dax att sova. :)

Helgen har varit skojig. :):)
I lördags så åkte vi ju till Poya och festade. Vi åkte två bilar från Enköping. Jag, Anders, Azad, Yosef, Gabbe & Sabina. När vi kom fram fick vi leta efter parkeringsplatser. Men vi hitta tillslut, typ en halv mil bort! ;) hahaha
Sen var det dax att börja dricka. Så nästan direkt när vi kom in (efter att killarna hade shoppat i lilla kiosken utanför) så satte vi igång med festandet. :D:D Hihi
Vi satt och prata, lyssna på musik, rökte vattenpipa och hade allmänt mysigt och skojigt! :D:D
Vid elva skulle vi till Garbo.. satte oss på tunnelbanan och åkte dit. Men det var skit låång kö och när vi hade stått i den i typ en halvtimme utan att den typ rört sig framåt så sket vi i det. INGET DANSANDE!!! Buuhuu :(:(
Men jag klarade mig iallafall. hehehe
Då åkte vi in till stan igen och gick till donken och käka istället. :P hahaha
Medans vi satt där och åt och prata så hann det bli värsta bråket utanför.. det slutade med att det seriöst typ var 20 polisbilar, masssssa poliser, massssa bråkiga ungdomar, batonger och tårgas (eller vad det nu är dom har i de där sprayburkarna) Hahahah Action på höög nivå! ;);) Hahahha
Som tur var.. ingen av oss var inblandade!! :D:D Hahahahah
Sen efter det åkte vi tillbaka hem till Poya. Där kollade vi på tv, snacka och garva. Hahaha Sen bäddade vi.. Yosef låg i soffan, Jag & Anders på en madrass, bredvid låg Poya på en madrass och bredvid honom låg Azad. Hehehe mitt på golvet i vardagsrummet. :):) Hehe men det var mysigt.
Somnade väl typ vid halv sju (iallafall jag) Killarna däcka nog liite tidigare.. sen hade jag svårt att somna för alla snarkade och lät konstigt i kör typ! Hahaha Men det gick tillslut. :)

Vi vaknade vid typ ett.. gick upp vid två. Då gjorde alla sig iordning och så packade vi in oss i bilarna och åkte till Kista Gallerian. När vi kom dit så käkade vi. Jag åt kyckling med JORDNÖTSSÅS!!! :P:P Muuumsigt... ååh, det var super läänge sen jag åt det. Det var super gott. :) hihihi Dom andra käka liite olika. :) Hihi

Sen hade jag ganska bråttom hem eftersom jag dansar på söndagar ju. Så då fick vi skynda oss liite och åka hem. :D

Så direkt när jag kom hem så sprang jag upp och bytte kläder och sen gasa iväg till dansen. Det var super skojigt! :D:D hihiih längtar tills nästa vecka. :)

När jag kom hem från dansen så hade älsklingen varit och handlat massa mys. Så då tog vi fram massa smarriga grejer och kolla på Wallander. :) Hehe den var braa, har sett den förut men den är spännande. :)
Sen efter det kolla vi på Donnie Darko. Den var liite konstig och skum men ändå ganska bra. Hahah
Sen när den filmen var slut så kollade vi på halva hundtricket. heheh den är skööön! :D
När den var slut så var klockan tre så då gick vi och soov! :D Hehehe

Så det har varit en rolig och mysig helg. :) Det var super skojigt att Anders var med.. han brukar ju jobba annars när vi andra busar. :D:D Men det var tråkigt att inte Linda var frisk och kunde följa med. :/ Men nästa gång!! :D

Men nu ska jag sova! Godnatt!! Sov så gott! :D:D


      

Sådär, en bildbomb från i lördags. :):)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0