Vart är du??

Hur kan en så nära vara så lånt bort???
Förstår inte ibland hur saker och ting funkar, varför det ska vara på ett visst sätt och varför vissa saker bara händer. :/ Jag har seriöst inget vettigt svar på det.. kan fundera ihjäl mig på det..men kommer ändå inte fram till något smart. Så jag lämnar det nu..

Nu måste jag faan sova. Imorgon börjar jag 08.00 (hellst liite tidigare) och jobbar till typ fyra, byter ställe och jobbar kväll till ca. 01.00. Så imorgon kommer det nog bli mellan 14-16 timmars jobb. Jaa, vad ska man säga.. kör, bara kööör! Och det är inte så långt mellan dom olika ställerna så man kan ju inte direkt koppla av där emellan. hahahah Bara att byta skjorta och köra en gång till. Hehe

Och på fredag ska jag vara på ett ställa klockan 10. Redo och pigg..så man kan ju inte riktigt sova ut då. Hahaha Och sen är det PARTY som gäller.. så sova?! Vad är det.. ? :O Nu börjar jag bli liite seg (efter tre timmars sömn i natt) Inte såå konstigt kanske. ;) hehe

Så imorgon kommer jag ju inte direkt ha tid att blogga och sånt. :) hehe Har inte ens mottagning på Aske.. hehe dom sms jag fick idag kom seriöst fram flera timmar senare. Och det var typ omöjligt att svara. :) hahaha Så blogga från mobilen kan vi glömma, tyvärr! :P hihi

Anders är hos Pierre och klipper sig. :) Gabbe och Bella är där.. gabbe är alltså frisören. Hehe ;) Så vi får se när han kommer hem och om man känner igen honom. :):) Hehehe Nej då.. det tror jag att jag gör men med ny frilla iallafall. =) Hihi Spännande.

Nej nu kan jag inte sitta här längre. Hahah :D Mååste försöka komma i säng nu.
Godnatt!! Hoppas ni får en bra torsdag.

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0