vår väder

Trots det hemska som hände imorse (försöker att inte tänka på det så mycket) så är det super fint väder ute idag! Värsta vår vädret.. solen skiner som tusan och det är ganska varmt. Snön smälter och man hör massa fåglar kvittra! :) Ååh, vad jag läntar till våren och sommaren nu!

Jag drömde masssa bra grejer inatt.. det var sommar ute, vi var på väg till Arlanda och skulle resa bort, sovrummet var klart och liite mer! :) Tror ni jag blev liite ledsen när jag vakna eller?? Hahaha va faan, jag som trodde jag skulle vakna i ett fint sovrum och skulle ta resväskan och åka bort. Hmm, så var det ju inte! hahaha men men jag är glad ändå.. ser ut som vår ute iallafall. :) hihi

Idag är ju både jag och plutten lediga. Fast han börjar bli sjuk :( så vi får se vad vi hittar på idag. Något skojigt och mysigt skulle ju vara kul. :) haha
Först ska jag fixa någon mat.. är ap-hungrig nu! Var ju hungrig igår när jag kom hem.. men då käkade jag ju inget så fatta hur hungrig jag är nu! Hahahah :D Matvrak, jajamensan! :P hehe

Men nu ska jag klä på mig och laga något smarrigt. :)

Ha en bra dag i solen! :D

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0