Vad händer?!

Idag var vi ganska trötta.. låg i sängen till klockan 3. Hahaha :):)
Sen gick vi upp iallafall och lagade mat och käka, framför tvn. Sen satt vi där och kolla liite på polisskolan. :D Dom är liite roliga. hehe =)

Sen blev det inte riktigt som jag hade tänkt det.. :/ Hmm.. :(


Vad är det som händer med alla? Hemmakvällar verkar vara det som alla gillar bäst nu för tiden.. :/ Inte riktigt min stil liksom. Men men vad ska man göra när seriöst nästan alla man känner ska jobba/är sjuka/ha myskväll? Får väl bli något sånt för mig med då.. om jag inte kan smitta någon med liite energi. :)

Men men tills jag kommer på vad som händer ska jag nog gå och pumpa satan på gymmet!! Köra slut på varenda muskel som jag har i kroppen. Känner för att bara köra tills man stupar typ. Hahah inte riktigt såå mycket kanske men nästan. Hårt iallafall. :D

Tjaråå!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0