Till Linda

Sådär.. nu har vi ätit mat och så.
Fick besök för ett tag sen som stannade längre än vad jag trodde.. tvinga i dom mat och sen vänta vi på taxin. hehe. Medans lagade jag mat också. :) Men det var skojigt =)

Nu är jag iallafall redo för bus med Linda, Sara, Pierre & Smirre. Dom skulle bara skjutsa hem Nathalie först sen kommer dom och hämtar upp mig. Haha Tur att Linda hann ringa.. annars hade jag varit där nu och inte dom. ;) hehehe

Men jag tror dom skulle komma snart, vid 22 typ. Så ska snart klä på mig och hoppa ner. Sen ska vi nog åka och förskotts-födelsedags-fika någonstans. (doken eller max är det som har öppet) ;) Eftersom Sara fyller år på måndag! :D:D Hihi och imorgon ska hon ju fira i Stockholm så vi kan ju inte fira henne ute. :) hehe Så det blir liite idag och kanske på måndag också. :;)

Men nu ska jag göra mig iordning..dom borde vara här snart. Ha en skojig kväll nu!! :D

Pusss hej! /Jasmine


Kommentarer
Postat av: Fashioncorner by Linda

Lilla älsklingen <3

2011-02-11 @ 22:30:49
URL: http://llinda.se
Postat av: Jasmine

Ååh, du är så sööt! <3<3

2011-02-12 @ 00:33:31
URL: http://jasminelindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0