Tidigt ikväll!

Ikväll är jag hemma från jobbet ganska tidigt! :D Hehe slutade redan innan nio. Men båda grupperna åt middag ganska tidigt.. och då bli dom ju klara ganska tidigt också. :):) Hehe Det var super lugnt idag. Det är skönt. :)

Men nu är jag hemma iallafall.. sitter och häckar vid datan. :D hehe
Ander, Azad & Dino gör musik hos Azad.. det låter braa! ;) hehe Man hör dom in hit, fast nu har jag satt på musik så nu hör jag dom inte längre. :P haha

Imorgon är jag ledig, Anders också! :D Wiiiehoo skojigt värre! :D:D Hihi då kan vi busa heeela dagen. ♥

Men nu ska jag försöka göra något vettigt, kanske sätta mig framför tvn istället. Hahahha :) Fast jag är hungrig så ska kanske fixa något att käka också. :) Hehe

Ha en bra kväll! Pusss



/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0