tatueringar

Jag är jättesugen på att göra fler tatueringar. Har kollat massa nu och jag har några alternativ.. dom skulle bli snyggt som faan. Köör ju på med text (som typ alla mina andra) Det är fint och stilrent... plus att jag inte vet något annat (sak, grej) jag skulle vilja göra.
Mammas ansikte skulle jag dock vilja göra.. men det läär ju vara ganska dyrt och om jag skulle göra det någon gång så skulle jag bara vilja att Kat von D skulle göra det. Hon är BÄÄST! Men det får bli senare i livet. Hehe Det finns inte riktigt med på min "att-göra-lista" just det här året. ;) 
 
Men jag har iallafall kollat ut liite olika texter och såny jag vill göra. Ska kolla vidare.. finns ju såå himla mycket man skulle vilka göra.. skulle behöva tre kroppar så jag får plats med allt. ;);) Hehe
Nej men jag ska fundera vidare ett tag till. :) Hihi Snart ska jag följa med när Anders ska tatuera sig. :) Hihi det ska bli spännande, vet inte vad han ska göra än. =) hehe

Nu ska jag nog sätta på tvn och kolla om det går något bra.. sen när älsk kommer hem blir det filmmys. ♥

pusss Jasmine











Mina 5 bebisar. :):)
Den sista är dock världens sämsta bild.. ser fett bredaxlad ut och världens minsta rumpa. hahaha Men det är ju för att den är tagen av Linda (tror jag) uppifrån. ;);) heheheh

/jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0