Tänja på gränserna..

Jag brukar tänja på gränserna.. jag står med ena foten i Norge och andra foten i Sverige och sen är det bara att tänja och stretcha som faan! :D:D:D Hheehhehe Fy tusan vad man är smart och klyftig ibland. ;) hihi

Jag och Linda gick ju och träna vid 20.00. Vi var duktiga ibörjan och körde på.. sen hände det något och all tränings-energi övergick till snack-energi. Då babbla vi på i typ över en timme. Först satt vi på varsin maskin och snacka om vulkaner?!, Hahaha dom är allt knasiga dom. Sen förflyttade vi oss till en pilatesboll och en situps-bänk. Hahaha Fy fasiken vad vi var lata idag, fast skrattmusklerna har fått jobba iallafall. Hahaha vi är såå jäkla roliga, det måste ligga i släkten..fått det från morfar tror jag nog allt. ;) hihi

Men där satt vi till 22.00 iallafall.. då såg vi att klockan var mycket och det kanske var dax att göra något. Då ringde vi Sara och kolla vad hon gjorde..vi åkte hem till henne och busa med henne, Houston & Trey. Hehe Loket var föör trött så han var inte med. =) hahaha

Där satt vi och prata och så i flera timmar. När vi såg att klockan var 00.30 så kom vi på att Linda ska upp och jobba imorgon så då åkte vi hem. :) Så nu är jag hemma igen. :) Har ätit en bulle. :P Mummms.

Får se om jag kanske kan hitta något bra på tv, verkar som det seriöst bara går skit!! :/ Hmm, det går typ aldrig bra grejer på tv på helgerna.. och speciellt inte på helg nätterna. :( Bättring tack! ;)

Men nu ska jag försöka hitta något skojigt.
Hej hej! Säger nog godnatt redan nu! Kommer somna ganska snart, i soffan eller sängen..det får vi se. Hahahaha

Men ha en bra natt och jag hoppas fredagen har varit kanon. Jag satsar på morgondagen istället!!! :D Då jäääklar ska vi dricka och skaka rumpan på dansgolvet. :D:D Wiiiie

Sov så gott! Pusss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0