Tack och hej!

Tack och hej jävla pastej!

Nu har jag tagit en låång dusch i min favvo dusch.. ääälskar verkligen att stå i den så hilma mycket. :@ Serisöt.. ska det ta ett år att fixa??? Aja.. en jävel att lova grejer och snacka.. men händer liksom ingenting..
Men men tog en låång dusch iallafall.. fick stå där och pinas. Men det behövdes.. inte för att jag var skitig och äcklig men behövde få rensa tankarna liite.. det kan behövas just nu.. en kall jävla mörk vecka såhär i slutet av februari. :/
Jag kommer nog inte skriva mer ikväll.. är as trött och har liite att ta tag i.

Jaaa jag vet att måånga av mina senaste inlägg har varit fett negativa och inte direkt roliga att läsa kanske.. men det känns som ingenting går speciellt bra just nu.. är allmänt less på det mesta!
Visst finns det några grejer jag är glad över och jag är ju lyckig och så innerst inne men det vill inte riktigt komma fram ibland. Det liksom fastnar på insidan.. :/ Men men skit samma.. får hålla humöret uppe och vara på topp ändå. Har inte tid och ork att gå runt och deppa. Dax att le liite nu.. :D Jippi!!

Aja... nu ska jag gosa ner i sängen (soffan) och sen sova ganska så snart.
Nu kommer dom inte komma och tapetsera fören på torsdag.. :/ Dom skulle komma imorgon egentligen. Men neeej då.. det hann han inte. Så nu får det se ut som en bombnedslag ett dygn till. Gaaah, bliiiir less!!
Men men tänk på att det förhoppningsvis är klart på fredag då.. *hoppas, hoppas*.

Nej ha en trevlig kväll nu. Tjarååå

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0