Svårt val..

Nu har jag lagat mat och ätit och kollat på tv liite. :)
Hehe verkar som det inte blir så mycket skoj idag.. Anders är sjuk och orkar inte göra något. Annars skulle vi kanske åkt till Uppsala så skulle jag klippt mig men nu blev det inte så.. :/

Hmm... jag kanske skiter i att klippa mig i Uppsala, för det kommer aldrig bli av. Gör det nog här i Enköping istället.. men jag vet fortfarande inte hur jag ska klippa mig. :/ Hmm, svårt val.. antingen den frisyren jag har tänkt skit länge men inte vågat eller typ som vanligt???! Jaaa du.. jag har iallafall ingen aning. hahaha Måste fundera på det sär ett tag till.. men vill ju klippa mig typ NU PÅ EN GÅNG! hahha Får kolla om Maria har någon tid typ nu eller imorgon. Vi får se hur jag gör. Skulle ju vilja åka till Uppsala också.. roligt att göra något annat för en gångs skull. Komma iväg och ha liite skoj också. Men men en annan gång kanske.

Men nu ska jag fundera på hur jag ska göra i typ fem minuter och sen komma på om jag ska ringa maria eller hoppas på att vi åker till Uppsala någon dag istället.

Vad faan ska man göra idag då?? Har ap-tråkigt just nu. Förstår att Anders inte orkar göra något när han är jätte sjuk men jag blir ju rastlös.. får väl hitta på något själv då. Får se vad det blir.

Hoppas ni har det skojigt idag iallafall! :D:D

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0