Stinas kyckling

Ikväll har jag hunnit träna, träffat Malin, Sandra & Ida och pratat liite, hämtat ut biljetter åt Sara, lagat mat och käkat. :) Heheh Det gäller att ligga i.

Träningen gick braa.. körde massa kondition och rygg. Har skit mycket träningsvärk i magen så den kör jag imorgon istället. ;) hihi

Sen nu har jag och Anders käkat mat.. Stinas kyckling, ris och sweet chili sås. mmmums. :P Hihi Stinas kyckling är faan super god. :) Hehe Det har hon gjort bra den där Stina. ;);) hihi

Nu blir det mys i soffan med baby. ♥
Inatt måste vi söva i vardagsrummet i typ soffan..  hahaha

Det kom en gubbe imorse vid åtta när vi precis hade vaknat och sa att han skulle in och tapetsera sovrummet. Oj sa jag eftersom alla grejer var kvar. Vad hände med att dom skulle ringa typ två dagar innan???
Hmm.. det har dom ju inte gjort iallafall. Men då sa jag att vi kunde fixa det direkt.. han sa okej och gick en stund. När vi precis fått ut allt från rummet plingar han på igen och säger att han började i den andra lägenheten och att vi inte behöver skynda oss..
Han kommer på onsdag istället!! Seriöst..?!?!? Så nu har vi alla saker i vardagsrummet IGEN! :/:/
Hmm.. och palla släpa in allt igen och sen ut på onsdag.. så nu får det se ut såhär och vi får väl sova i soffan eller ställa ner sängen framför tvn.

Aja.. nu SKA han ju iallafall komma på onsdag. (förhoppningsvis) så snart kommer vi äntligen ha ett fint sovrum. :):) Jippi! :D

Men nu ska jag hoppa ner i soffan och gosa med min kille. ;) hihi

Godnatt!! Sov så gott.

Puss Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0