Söndag

Godmorgon!!
Idag är det söndag och jag är uppe. :) Har varit vaken ett tag nu. :) hehe

Söndagar är ganska bra dagar.. man kan slappa och ta det lugnt.. och busa. Sen på kvällen är det dans som gäller. =)=) Wiiiie det roltigaste på heela veckan. ;) hihi Så jag gillar söndagar ganska mycket. :)

Men vad jag ska hitta på till dansen börjar är jag inte riktigt säker på. Hmm, det är ganska fint väder ute. Eller fint och fint.. det är vitt och ingen sol och ser ganska kallt ut.. men men finare än snöstorm och så. :)

"Att hoppa ner i ett svalkande bad.. ger en känsla av...kallt"
"Jag älskar stranden.. det är slutet på..marken"
Haahahahha hon är föööör skön den där Maria! Älskar dom där reklamerna. :):) hehe
Kom på det nyss för den reklamen gick på tv. :) hihi

Men först och främst ska jag fixa någon lunch så jag får liite mat i magen. :P hihihi

Ha en bra söndag! :)

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0