Snöö!!

Det snöar idag.. hmm, kan inte bara snön ge upp, smälta bort och försvinna?? NU TACK!!?!
Det räcker nu, behöver liksom inte komma mer snö.

Igår mådde jag ju inte så bra.. låg och vilade typ hela dagen (förutom när jag sprang ner till tvättstugan) och kolla på tv. Sen vid åtta gick jag en promenad runt huset typ. :) haha Men det var liite sköönt att komma ut i friska luften. :)

Sen vid nio kom Anders hem.. då kollade vi på tv och käka popcorn. Då mådde jag liite bättre.
Sa ju att jag skulle må bra när du kom hem! ;);) hehe
Sen låg vi i soffan tills det var dax att sova. :) hehe

Idag mår jag liite bättre.. mår inte illa idag men huvudet är konstigt och liite snurrigt. :/ hmm, men men nu har jag precis ätit en macka och druckit massa vatten så jag hoppas det blir bättre. :)

Får se hur jag mår för annars går jag och tränar snart.

Hej hej! /Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0