Snart dax!!

Såå jaa.. snart är jag redo för party!! Linda & Sara ska också med. :):) Wiiie
Så nu är jag taggad som faan. :)
En baddräkt och en bh senare har jag fixat min party-outfit för kvällen! ;) Hehehehe Låter knäppt.. jaa jag vet. Men cooolt! :D Hehe Tycker jag iallafall. :):) Bilder kommer väl upp senare eller imorgon. :D

Nu ska jag bara sminka mig liite till, sen springa till ica och köpa sprite. Sen jäklar är jag redo!! :D:D Hihihi




Fick fyra mail idag och igår av en av mammas gamla kompisar i Massachusetts som hon var jättebra kompis med när hon bodde där. Hon har hört av sig förut.. för kanske några månader sen. Det är roligt och fett gulligt av henne att ens bry sig så mycket så hon har letat upp mig på facebook och skrivit. :)Det här gången hade hon mailat liite bilder och ett brev som mamma hade skrivit till henne 91. 91 liksom.. då var jag bara ett år! Hehe Det var fint skrivet och man känner igen hennes handstil direkt. Känns konstigt att läsa något som mamma har skrivit och för såå länge sen. Då kom tårarna liite. Och att hon skrev att hon inte skulle kunna leva utan mig.. Men kom tillbaka då!! :(:(
Fick även något kort på mamma från nyårsafton 86. Jäävlar det var ett tag sen. :) Hihi hon var såå fin. ♥ Älskar dig mamma!!

Nej nu får jag skärpa mig så jag inte förstör sminket.. ;) Ska göra mig klar nu så jag kommer iväg till ica snart innan tjejerna kommer. Dom skulle landa här mellan 17.17.30 typ. :):) Wiiiie Sen ska vi parta satan. :D

Pussss Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0