skinn mot skinn

Man ska inte sitta naken på en skinnstol... man fastnar då!!
Ville bara dela med mig av liite tips, har ganska många bra tips som kommer komma lite då och då. ;) Hehe Men tänk på det!. :)

Jag fastnade liite vid datan.. så jag kom in i duschen ganska sent. :/ När jag var klar prata jag med Linda. Men jag var liite för seg så dom skulle sova då. :/ Så jag hann liksom inte gå dit och säga hej...får bli en annan dag. imorgon kanske? :)

Istället fick jag för mig att gå en liten kvälls promenad såhär på en lördag. En liiten promenad blev iallafall en 20minuters sväng runt stan (eller halva stan typ) :) Hehe Det var ganska sköönt.. men det var föör kallt! :/ Faan alltså.. nu får kylan och vintern ge sig och försvinna tycker jag. Jag är redo för våren och solen nu! :D Hehe
Men det kommer väl dröja ett tag till.. tyvärr!! :(

Men kände mig ganska duktig när jag var ute och gick.. ca.23.20 på en LÖRDAG! Hahaha Håret frös till is dock.. plus att jag fick mössfrilla. :/ haha Men det är fixat nu. Benen frös ganska mycket också.. men dom är varma nu igen. :) hehe

Det har verkligen varit en annorlunda lördag idag..
Jag var och tränade mellan 19.15-20.15.
Har suttit vid datan.
Duschat
Gått promenad mellen 23.20-23.40
Nu sitter jag här igen..

Hahaha jaaa vad ska man säga?! Inte likt mig iallafall. :/ Känner mig ganska så rastlös nu men men. Orkar ju inte gå ut och gå ännu mera. Hehe
Nu ska jag nog göra popcorn och mysa ner mig i soffan framför tvn (där jag har suttit hela veckan ;);)) Hahahah Hoppas att det går något bra på tv annars sätter jag på någon bra film..typ en dansfilm skulle inte sitta heelt fel. :)

Hej hopp!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0