Roooligt!

Hej hej!

Faan vad trött jag var imorse.. :/ Fattar inte hur jag kunde vara såå trött. Fick ju sova typ sex timmar. Hehe det är ju lagom. Men jag gick upp vid nio och att göra mig iordning och åka och göra en sak. ;) hihi hemlis!

Meen.. när jag hoppar in i bilen (liite i sista sekunden) så är det heelt cp!! Anli-sladd lampan lös hela tiden (även när jag tog bort det) och bilen gick inte att köra i mer än 30km i timmen. ÄR DET NÅGON SOM SKOJAR?!?! I panik ringer jag till dom jag skulle träffa och ber om ursäkt och att jag kanske blir liite sen. :/ Hmm, väl framme hittade jag ju faan inte! Hahahaha Moget! ;)
Så sprang in och frågade massa folk.

När jag parkera och stängde av bilen (såg att man inte fick stå där) sätter på bilen och flyttar den.. jaa då minsann ville den funka normalt!! När jag liksom var framme (föör sent) Braa!! Hahahhaa... alltid är det något! Suck! :/

Men det gjorde inget att jag kom liite sent.. det gick BRAA! :DD hehe spännande, spännande! På måndag, på måndag! :D hihi

Nu ska jag snart äta lunch och försöka komma på vad jag ska ha för kläder på mig ikväll! Hjäälp, vilket problem!! Har ingen som hellst aning om vad jag ska sätta på min.. fuck! Men jag ska väl kunna hitta någonting kan man tycka! :D Annars tar jag något från Anders garderob. ;) hihihi

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0