r.i.p löpbandet!

Hej hej!

I brist på annat att göra för en stund sen så gick jag ju till gymmet. Skulle kööra hårt som faan med alla muskler sa jag ju.. men så blev det inte!
När jag kom dit så mörda jag löpbandet i en timme istället! Ååh yees.. det kändes braa! :D:D
Sprang, sprang och sprang! Run forest, run!! Typ. :D hahah
Nej men körde på som tusan..
körde intervaller.. extra hög hastighet (fart eller vad man säger) och det varva jag med branta uppförsbackar! ;)
Nu skulle man kunna säga att jag är trött.. MEN..det skulle kunna vara värre. Hehhe :):)
Det är ju braa. Det börjar ta sig. Okej, jag erkänner att jag var ganska så slut och svettig när jag väl var där.. men nu i efter hand känns det inget! :D Wiiiie

Har nog aldrig kört så länge och mycket på löpbandet förut.. både jag och den (bandet alltså) kände oss nöjda och glada. Och jaa, jag mörda liksom inte bandet på riktigt!! Det funkar fortfarande såå ni kan vara lugna. ;) hahaha

Men nu ska jag slänga mig i duschen (kan behövas) Hehe =)=) Sen ska jag nog gå till Linda en sväng och säga hej. :) hihi

Hejdå hejdå!


Det är ju liite svårt att ta kort på sig själv när man springer. Hahaha, men det här är ganska likt! :):)


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0