orättvist..

:'( Jag vill gråta nu... när jag åkte och hälsade på Linda på jobbet åkte jag ju förbi där lilla Hilda blev påkörd imorse.. massa tända ljus och kompiar som stod där. Fy faan var sånt här är orättvist, det är såå feel!

Och jag såg på facebook nyss... Hilda hade skämtat den 22 januari:
-Jaa!! Äntligen är det min tur!!!! (blir påkörd) :PpPPPpPp

När jag ser det kan jag inte hålla tillbaka tårarna.. söta lilla Hilda! ♥ Jag har ingen aning om vem hon var eller så, men sånt här påverkar mycket.. Tänker på dig och din familj... förstår liite hur dom har det.. Du hade såå måånga år kvar att leva. Det är sånt här som verkligen inte får hända!! :(:(
Och fatta hur det känns för busschaffören. Faan vad hemskt.. tänker på honom/henne.. Fy faan vad hemskt det måste vara för den som körde bussen. :(:(

Dom hade satt upp 30 skyltar (30km/h) nu utanför st ilian skolan.. att dom inte tänkte på det tidigare.. det brukar ju alltid vara lägre hastighet vid skolor.. :/

Nej nu vill jag inte tänka mer på det där.
Världen är orättvis och jag säger bara fuck Gud... du är bara ett löjligt påhitt!! Sånt här skulle inte hända om det nu fanns en såå mäktig man/kvinna! Då hade inte så många barn dött hela tiden.. men men alla får tro vad dom vill men jag tror inte på Gud för fem fucking öre!! Man ser såå hemska saker som händer varje jävla dag.. om det skulle finnas någon Gud så är nog han/hon den elakaste som någonsin funnits... gör så barn svälter, dör i krig, växer upp utan föräldrar, dör i olyckor.. finns det någon som kan styra sånt (inte allt kanske, men påverka liite) så är det kanske dax att börja göra det NUU!! Jag förstår att världen inte kan vara rättvis och bra alltid.. men för faan, någon jävla måtta får det väl vara!! Så ta och gör liite underverk om du nu kan/finns!! Några kanske tror på dig fortfarande..visa dom vad du kan.. tills dess, så har jag gett upp hoppet om dig!!
Punkt slut, over and out!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0