Öken i min kropp..

Heej hej!
Igår jobbade jag ju kväll.. kom hem 02.30, bums i säng. Somna liite efter 03.00. Sen ringde klockan på 06.10 för uppstigning. Låg kvar så läänge som möjligt (som vanligt) ;) Sen var det mera jobb. Slutade 16.00.
På hela dagen har jag druckit 1,5 glas vatten!! Är det okej?? Neeej, det är det verkligen INTE!
Hmm.. inte konstigt om jag är seg i huvudet som faan.. det är ju typ öken i min kropp nu.. :O
Så nu får jag svepa några liter så ska jag gå och träna strax. ;) hehehe

Jaa.. har ju inte såå mycket mer att säga.. första dagen på Aske idag.. det var roligt! :D Dom var snälla! hehe
Och på fredag händer något skojigt! Wiiiehoo! Dubbel skoj då!! :):) Både på dagen och på kvällen. Yeyeyey =)

Nej nu ska jag laga mat innan jag tränar så vi kan käka direkt när plutten kommer hem! :D:D

Hej hopp. Hoppas ni har haft en bra dag! :D

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0