ojoj

Hej hej!
Har inte hunnit skriva så mycket. :/ Förlåt för det.

Igår jobbade jag ju frukost, det gick bra. Johan pratade med mig liite. Det här kommer bli braa! =) hehe Det är ju en bra lösning som alla säger så nu kör jag.
Tomas ska praktisera på Thoresta i slutet av mars. Hehe Det kommer bli skojigt. Så han var förbi och kolla läget igår när jag jobba också. :):) hihi

När jag kom hem så snacka jag av mig liite med Anders. :) heheh Var liite upprörd över dansen. Så han satt snällt och lyssna när jag smådampa liite på det som hänt. hihi Snäll kille man har. <3<3
Det var iallafall massa konstigt om dansen.. och då bli jag ju ledsen eftersom det är höjdpunkten på heela veckan. Vill ju inte att den ska fucka upp sig.. Men men vi löste det väl liite och körde på ändå.

Det gick iallafall bra på dansen igår.. Jag har träningsvärk som faan i magen. Hehe Det är nog för att vi gör VOLTER i den dansen. Heheh Första gången för mig. Vi har ju provat liite förut på en stor matta. Men nu jävlar ska vi ha med det i dansen. Alltså vi tjejer ska göra.. killarna brukar ju fara runt och trixa. Men nu är det vår tur. Ojoj, spännande. Haahhaha :D:D
Sen har vi börjat med yttligare en till dans med Marcus. Inte riktigt min stil. :/ Hmm.. det är väldigt mycket "segt" nu.. :( Vi har ju en snabb och en lugnare då vill jag göra något annat men den nya verkar vara ÄNNU lugnare och typ jazz. Inte min favvo stil direkt.. men men bra att lära sig antar jag.

Sen igår efter dansen typ sprang jag till Ica och shoppa liite. ;) Sen hem och fixa och krypa ner i soffan med Anders och kolla på Wallander och mysa. :) Hihi Den var braa.
Efter det kollade vi på hide and seek. :D:D:D Den är ruskigt braa tycker jag. Jag har nog sett den fyra, fem gånger men den är fortfarande lika bra. Anders hade inte sett den förut.. hehe :P

Vi däcka i soffan.. OVANLIGT!!! Hahahah :D Hur kan vi vara så sega och trötta att vi inte ens orkar gå ungefär 20 steg till sovrummet?? Hehe Konstigt! ;)
Och vi båda skulle upp vid åtta så vi pallade inte flytta på oss när jag vakna vid typ fem. Ähh, vi låg kvar och sov alltså i soffan hela natten. Vi är såå skööna! =)=)

Idag har jag gjort något annorlunda.. men men det är ju bra att prova på liite andra saker också.
Morgondagen kan bli spännande.. ;);) hahahahha ojoj, drama?? Nejdå.. eller vem vet. =) Hhahahah men men det får vi se imorgon. :D:D

Nu ska jag strax gå och träna. Hej så länge.

Puss Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0