Ögonen blödde och trilla ut..

Nu har jag varit och tränat. Det gick bra och så.. var där i ungefär 1,5 timme. Kändes att man inte har tränat på ett tag. Men nu kör vi igen. :)

Men kan man inte ens få träna ifred?? Under heela tiden var det tre invandrar pojkar som glodde så jag trodde ögonen skulle börja blöda och trilla ut. Hahaha Palla!?!
Men jag körde på utan att bry mig. Men sen när jag skulle gå stoppa en av dom mig och sa att han ville prata lite. Jag stanna för att kolla vad han ville. Då fråga han vilken skola jag gick på. Jag sa att jag jobbade. Då sa han..ojoj, hur gammal är du då? ja snart 21. Han ba.. ojdå.
Sen gick jag.. hahahahha Asså jag pallar inte!! ;)
Vet inte hur gamla dom kan vara men antagligen gick dom i skolan och då är dom ju kanske typ 16, 17 18 typ. Men han som fråga såg ju typ ut som min lillebror. :) Hehe Fast dom kanske var äldre.. har ingen aning.
Men ändå... palla hålla på sådär på gymmet..när man är svettig, är med två polare och så. Hahaha orkar inte!

Men förstår dom.. inte lätt att koncentrera sig på träningen när man är föör snygg! :D:D Hahhaha inte konstigt att dom glor. ;) mohahhaa

Men seriöst.. är det inte killar som glor är det gubbar eller massa jävla tjejer (som antagligen är avundsjuka). haha =) Nej men kan man inte ens få träna ifred..?? Börjar bli liite drygt.. killar som glor (inte diskret) eller tjejer som kollar snett (mördarblickar fan).
Låt mig få träna bara?!!? Så kanske det går bättre för er också att träna.

Men men förstår som sagt att det inte är lätt att låta bli men man kanske kan försöka vara liite diskret iallafall, ett litet tips bara.

Nu ska jag laga mat. :) Är hungrig som en varg! Hehehehe

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0