ny vecka..

Veckorna går ju fort som faan. Nästan llite föör fort tycker jag. :/ hmm, hoppas det lugnar ner sig lite snart. hehe

Igår var det ju kalas som gällde. :) hehe Först ut till Jonna och hälsa på och fika. Kul att träffa alla.. var ju skit länge sen. Jonna är typ en decimeter från att vara lika lång som mig, visst är jag inte världens längsta så inte så svårt kanske. Men senast jag såg henne var hon betydligt kortare och mindre.
Jag var en del av den familjen förut i typ 7-8år. Men nu känns det inte som det längre. :/ Träffar dom typ högst två, tre gånger per år. (om man inte springer på någon på stan). Lite skumt hur det kan ändras sådär och så fort.
Men men jag ser dom ju ibland och jag har ju min lilla egna famlij nu.. jag & Anders hihi Linda är med också. :) hihi nejdå.. men men skumt iallafall.

Sen dirkt efter fikat där så bar det av till Matilda för att fika där med min släkt.
Anders följde aldrig med.. :(
Men men vi fikade massa och sen lekte jag och Linda med barnen. :) byggde tågbana och klädde på små dockor massa kläder. :) hahahah Det var roligt! Jag och Linda var nog mer inne i det än tjejerna. ;) hehe
Sen var Åsa tvungen att åka och jobba.. då var vi ju inne i allt lek och då ville ju inte Tindra åka hem. Så hon fick stanna kvar så böt jag och Åsa bil. :) Så när vi hade lekt klart och så så tog jag och Tindra Åsas bil och åkte hem. Var upp till dom och lämna barnet och bilen. :) heheh Hon somna såklart i bilen..så fick bära in henne, hängde som en trasdocka.. hahah :D:D Och inte vakna hon heller. ;) hehe

När jag hade min bil igen och så plocka jag upp Anders, så åkte vi och käka mat. :) På Fanna krogen. :P Hehe Hade ju bara fikat hela dagen. Då vill man ha mat!! :D:D Hahaha
Så vi käka där och så. Sen åkte vi en sväng och handla liite grejer. Sen betyder ju söndagar dans annars, men igår var det lov så det var ingen dans. :(:( Är liite ledsen för det. hihi
Sen igår kväll duka vi fram ost och kex, chips och dricka och hade det mysigt i soffan framför Wallander. :) Den var bra.

Det var dagen igår det. :D
Heheh Linda tog liite bilder när vi var hos Matilda.. ska säga att jag vill ha dom, så dom får ni se sen. :) hihi

Idag hade vi en "studie-jobb-dag" med serveringen på Thoresta. :)
Johan hämtade mig vid halv tio imorse. Då åkte vi till Friibergh och träffa Peder och Ingrid där. Väl där (fett lång väg kändes det som) fick vi en rundvandring av Niklas. Det är kul att se hur andra ställen ser ut. ÄÄälskar källaren med poolen och det!! <3 Dit vill jag! :D:D Hehehe
Sen gick vi igenom massa saker som vi ska veta när vi jobbar där. Vid tolv fick vi lunch, två-rätters..vilken lyx. ;) hihi Det var någon kräft och mango puck och sen interband med senapspotatis. Det var gott. :)
Sen fortsatte vi att gå igenom massa saker.

När vi var klara där åkte vi vidare till Villa Aske. Där fick vi också en rundvandring av Anne. Dom berättade massa spökhistorier.. snacka om att jag inte vill dit och jobba nu!! :/ Hahahah Feg som faaaan och rädd för allt sånt! Hahah Men men bara jag inte behöver stänga själv så ska det väl gå bra. ;);) hehe
Sen fikade vi där med goda kakor och te. :) Där gick vi igenom massa rutiner och sånt eftersom Ingrid är ny och vi andra behöver friska upp minnet också. :)

Sen fick jag skjuts av Johan hem också (nää jag fick gå från aske, mohahhaha). Vi var väl hemma vid halv sex. Så det blev en heldag. :) hehe Sen dess har jag bara suttit här vid datan och kollat runt liite.
Prova nyss våran nya brödrost också. :P Den var bra och mackorna blev goda. :) hehehe

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0