NY FRISYR!!

Sådär jaa.. nu har jag varit och klippt mig! :D:D

Håret föll till golvet, rakapparaten åkte fram och det blev en mycket kortare frisyr! Jag är jätte jätte nöjd! :D
Fast ni kan vara lugna.. såå kort är det inte och Maria bara forma frisyren med rakapparaten! ;);) Hehe Men det var kul att skriva att den åkte fram för alla trodde att jag hade rakat av allt. :P hehe

Jag gillar ju att förändra frilla, färga och klippa men nu var det sjukt läänge sen. Kommer inte ens ihåg när jag klippte mig senast. Haha så det behövdes nog. :D Hehe
Men jag blev super nöjd, det blev bra som tusan. Och om jag tröttnar så kommer det ju växa ut fort.. växer ju som ogräs ju! :D Hahhahaha

Före:


efter:



Man ser inte så jättebra på bilderna.. men innan var håret under brösten.. luta jag mig bakåt var det nere i röven. Nu är det MYCKET kortare.. sätter jag upp en tofs så blir det en pytteliiten hästsvana. :) Knut går typ inte. Hihi Och man ser inte så bra att det är längre fram men det är det iallafall. :) hehe jag är nöjd!! :D

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: moster

Fiint:-)

2011-02-02 @ 22:54:18
Postat av: Jasmine

Taack! Sköönt med liite kortare hår ett tag nu. :)

2011-02-02 @ 23:24:46
URL: http://jasminelindholm.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Du blev jätte fin i håret! Roligt med lite förändring :)Kram

2011-02-03 @ 08:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0