mys-middag

Nu ska jag och baby äta sen middag. :) Hihi Det är Anders som har lagat och det ser super smarrigt ut. :) Hihi Det ska bli gott. =) Sen blir det mys i soffan så här på alla hjärtans dag. ♥♥

Jag var ju och fika hos Linda tidigare. Det var smarrigt. Sen tog vi liite mellanmål så vi skulle orka träna. Och så kollade vi liite på sveriges värsta bilförare och kämpa med Orres tratt. Det blev ganska sent så vi var på gymmet i en kvart och sprang på löpbandet.. Sen var jag tvungen att springa hem för att jag skulle fixa en sak, men jag hann inte. :'( Men men Jag gör det till imorgon istället. Spela roll vilken dag det är liksom. Tycker ju om dig alla dagar. ;) Inte bara idag för att det är alla hjärtans dag. hihihi

Nej men nu ska vi äta och sen kolla på film så nu har jag inte tid att sitta här längre. ;) hehe
Säger godnatt och så redan nu. :) GODNATT!!
Hoppas ni har haft en trevlig Alla hjärtans dag!. Det har jag haft iallafall. :)

Pusss Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0