Måndag!

Nu är det redan måndag igen.. det går sjukt fort hela tiden. Veckorna bara flyger iväg. :/ hmm.. man hinner ju liksom knappt med. haha

Helgen har varit kanon rolig. :):)

I lördags var det ju party som gällde. :):) Jag, Anjana & Nicole var hemma hos mig och drack och så.. sen gick vi ner till Joar. Och där dansade vi från det att vi kom till dom stängde. :D:D Nästan iallafall.. hehehe
Det var sjukt kul.. Jag & Anjana (nicole hade gått hem) vi fula oss som faan på dansgolvet. hehehe ;) Och alla trodde nog vi var seriösa som faan och dom glodde som om dom inte hade sett två tjejer som dansa förut! Hahaha :D:D Men inte bryr vi oss om det... vi köörde på ändå! :D Hehe Det var iallafall en super bra kväll. Bara bra musik och masssa dans! :D
Vid tre gick jag hem och Anjana åkte hem till sig. :) Det var en lyckad kväll.. hade varit roligt om Linda hade varit med också.. men en annan gång! :D

Sen på söndagen hade Linda Tea party hemma hos sig.. hon hade bakat scones och muffins och dom andra hade tagit med sig massa gott dom hade bakat. Vi drack te och käka massa goda grejer. Jag hade ätit lunch hemma med Anders innan, det skulle jag ju INTE gjort. haha Det fanns ju såå mycket gott men blev ju as mätt. :P hehe
Det var jag, Linda, Emma, Linda & Anna. Det var super mysigt och skoj. Vi var där vid tre.. satt och prata massa och hade skoj. Sen var ju jag tvungen att gå vid halv sex för då började jag dansa.
Jag sa redan vid fem att jag måste gå men sen kunde jag ju inte slita mig så jag gick nog typ fem i halv.. hehe
Det var en super bra idé av Linda.. vi fick umgås och ha kul och äta massa gott. Linda är såå påhittig. :):)

Sen ringde jag Sebbe och sa att jag skulle bli liite sen till dansen, skyndade mig hem och böt kläder och kramades liite med Anders. Sen sprang jag iväg till dansen. Det var bara jag och Sebbe där.. vet inte riktigt var dom andra var. Men vi körde på. :) Lärde oss liite mera och hade skoj. Sen på andra dansen lärde vi oss massa nytt.. det var roligt.. Har ju aldrig direkt dansat modern dans förut.. emn det är roligt faktiskt. :) Hihi

Sen skyndade jag mig hem och duka fram massa gott och kollade på Wallander med älsklingen. :) Den var super bra, har inte sett den förut. Den var sorglig.. men bra.
Sen efter det kolla vi på Nakna pistolen. Hahhahahaah Fyy faaan vilken sköön film. Jag har aldrig sett dom filmerna förut.. hahaha garva typ heela tiden. Den var ju sjuk!! ;) hihi

Sen råkade vi somna liite i soffan. Men bara ett liitet tag, sen förflytta vi oss till sängen och sooov. Hehe Faan vad sköönt det är att sova. :) Idag låg vi i sängen super läänge och bara vila. :) Hihi

Nu ska jag fixa mig så jag är redo för dagen.. haha och äta något skulle vara bra. :)


Bilden tog Peter på Joar.. jag trodde inte det var en närbild. hahah


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0