Lördag!!

Idag är det lördag.. det betyder feeest!! :D:D

Nu har jag varit vaken ett tag... snuttisen ligger fortfarande i sängen och sover/vilar. Nu får han blir frisk!! :/

Ska hoppa in i duschen nu och fixa massa och sen laga lunch... är skit hungrig nu. Men det är bäst att duscha först så håret kan torka medans så det bara är att fixa frillan sen. :):) hihi

Ikväll ska jag, Anjana, Nicole & Linda busa och festa. Sen ut på Joar..ikväll är det rnb, hiphop, reggaeton & dancehall kväll där!! Så alla lääär ju komma dit! :D:D Hihihi Jag ääälskar ju sån musik så ikväll ska vi dansa som aldrig förr!! ;);) hehehe Det ska bli sjukt skojigt. (hoppas jag) ;) haha

Men nu ska jag sätta liite fart så jag får i mig någon mat snart! :D hihi

Om ni inte vet vad ni ska göra ikväll..kom till Joar och festa!! :D:D Hihi

/Jasmine

Kommentarer
Postat av: mika

ses nog på joar :)

2011-02-05 @ 14:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0