just the way you are.

Idag har jag haft jättemysigt heela dagen. :)
Vi somnade ju i soffan igår. (ovanligt) ;) hihi Vid tio ungefär vaknade vi och böt plats till sängen. Det var mysigt..bara ligga och småprata och sova liite. :)
Sen gick vi upp ur sängen vid typ halv tre. Då lagade älsklingen mat medans jag sprang till Ica och handla mjölk och semlor. :) Hihi Sen åt vi mat framför tvn. Korvstroganoff, super gott. Det gjorde du bra gubben! =)
Efter det mumsa vi i oss semlor. :P

Sen har vi myst i soffan nästan hela kvällen. Fram till typ åtta. :) Kollade på Stomp the yard också..wiiie. Den är såå bra. :):) hihi Dom är så grymma. =) Ska sno allt till våran dans. ;)) Hehe

För ungefär en timme sen gick Anders och skulle jobba. :) Grabbarna ska ut ikväll också. Skojigt skojigt!
Så nu är jag själv, dricker mango te och äter kex med ost. :P hihi smarrigt!

Att få ligga i dina armar och bara ligga där gör mig lycklig. Det känns så bra :) Tycker om dig super mycket Anders. Love you just the way you are! ♥♥

 

Nu ska jag dricka upp mitt te och så och sen hoppa in i duschen och mysa framför tvn. Jobbar frukost imorgon så måste ju försöka sova ganska tidigt ikväll. :) Hoppas ni alla har en super skojig kväll. :)

Hej så läänge!



Puss Jasmine

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vart jobbar du ? :)

2011-02-19 @ 22:44:38
Postat av: Jasmine

Jag jobbar på Thoresta Herrgård. Utanför Bålsta. :)

2011-02-20 @ 00:31:17
URL: http://jasminelindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0