jobbigt!

Nu börjar det kännas i kroppen.. det har gått över åtta timmar nu. Och jag vet att det kanska låter töntigt och inte så farligt men det är det! Det börjar bli heelt fuckat.. ingenting hänger med, kroppen gör ont och synen är seg! Det känns som det gör ont i lungorna och börjar bli skakis i händerna.. :/
HJÄLP!! :( Är det normalt eller??? Joo jag vet väl egentligen att det är normalt och jag får väl stå ut med det.

Vi såg nyss på Case 39. Den var skiiit bra. Den var inte alls som man trodde.. det vände heelt. Men den var verkligen bra. :) Liite läskig och skum men as braa!

Nyss har jag käkat också.. åt lasagne. :) muums. :P

Nu ska jag försöka hitta på något och inte tänka på att det känns som kroppen sakta stängs av och slutar funka :/

Heej hopp gummi snopp!!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0