Hordusch!!

Vilken jävla hordusch vi har!! Jag HATAR den såå jävla mycket!!
Nyss slog den nog fan alla rekord.. den ändrar temperatur seriöst var tionde sekund!!! :@ Är det någon som driver eller??? Och det som är värst är inte ATT den byter temperatur.. det är att det skilljer sååå jävla mycket när den ändrar. Ena sekunden är det lagom, sen tio sekunder senare är det snorvarmt och då ändrar man pytteliite och så blir det ingen skillnad eller as kallt!!
Seriöst.. huden ramlar snart av!! Visst att det bli varmare och så.. men det här är inte direkt en liiten skillnad!
Det är verkligen från rykande hett till isande kallt!! :/:/
I min förra lägenhet tyckte jag duschen var dryg.. men där blev det bara liite varmare ibland.. saknar den nu!! :(

Det spelar heller ingen roll om man har en hård stråle eller typ ingen alls.. den ändrar ändå! :(
Idag tog det nog seriöst en kvart att skölja ur balsamet.. men det är ENDAST för att det seriöst tar 13 minuter att försöka få lagom temperatur på det där jävla vattnet!

Såhär är det:
Jag står utanför strålen (får alltså inget vatten på mig) ...
Ändrar så det blir rätt/lagom temperatur...
Går in i strålen...
Hinner stå där i MAX tre sekunder...
Den ändrar till skitkallt/skitvarmt!!
Hoppar ur strålen igen...
börjar om på nytt...!

Sen håller det på så ett tag tills jag inte orkar bry mig längre och pinar mig som faaan och står kvar fast den känns som huden ska ligga på golvet när jag är klar.. :(

Plus att det inte är någon jäkel som bryr sig.. har sagt det till den där fastighetsskötaren TVÅ gånger... Ja..det fixar jag.. får man till svar men ingenting händer!! INGENTING händer i det här huset!!
Inte nog med att alla som jobbar i den här föreningen verkar ha tummen i arslet och inte kan göra något.. dom har tummarna i varandras arslen.. så ingen, INGEN kan göra något!!
Seriöst.. ta ut alla tummar, tvätta av dom och fixa det ni ska fixa! Visst om man säger att man inte har tid just nu och/eller inte kan.. då förstår jag det och klagar inte. Men om man säger att man ska fixa det.. typ dagen efter eller iallafall samma vecka.. ja då gör man väl faan det?!?!?

Jag blir trött som faaan... sovrummet är fortfarande inte klart.. Hur fucking låång tid kan det ta att välja tapeter, och varför ska vi behöva lida för att dom jävlarna i så fall inte kan bestämma sig??? Det skulle dom göra för ungefär en månad sen.
Fixa, kylen, toa-grejen och det skulle dom fixat samma vecka eller veckan efter vi flytta in (alltså 1 veckan i december)
Duschen skulle han kolla på för flera veckor sen också..

HUR KAN DET VARA SÅÅ SVÅRT ATT FÅ NÅGOT GJORT!!??? Och jaa jag vet att han har hand om Sala också.. men det skiter jag i.. såå här lång tid kan det inte behöva ta! Och säg då för faan inte att du ska göra det i veckan, när ALLA vet att det inte kommer hända den här veckan!!

Jag vill aldrig mer gå in i våran dusch!! :/:/ Får jag komma och duscha hos någon?? :(:( Det gör ont och är inte sköönt. Huden ramlar snart av seriöst! :'(

Blir less.. men men nu har jag fått dampa av mig liite! :/ + att det snöar som faan ute och att jag inte mår bra!!
Vilken kanon dag det är idag!! :/ Man skulle nog kunna tro att jag har mens.. men det har jag INTE!! Tuuur det!
Hahahahha.. nää nu pallar jag inte vara neggo längre..

ska torka håret och klä på mig nu. (sitter här i leggins, bh och det droppar vatten från håret) var för irriterad för att fixa det direkt, var tvungen att sätta mig när och skriva!

Ha en bra kväll!! Hoppas ni har det bättre och mysigare än mig iallafall!! :/:/




/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0