Hemma igen..

Jag är hemma igen! :D
Träffade födelsedagsbarnet liite också. Ringde henne och då var hon exakt runt hörnet. ;) wiiie Så jag och Emma var med Sara tills hennes buss gick. :)
Först gick vi liite på stan och kolla runt. Sen skulle Emma på ett snabbt möte, då gick jag och kolla liite själv. Sen blev det fika när hon kom tillbaka. :)
Dagen till ära blev det sååklart en kärleksmums som slank ner i magen. ;) hihihi Det var gott :P

Nu är jag som sagt hemma igen. Ska nog sätta på höööög musik och komma på liite dans till första versen..som fortfarande står still. Har faan haft hjärnsläpp.. men nu jääävlar ska jag komma på något snyggt, smart och coolt! ;);) hehehe

/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0