Grenade

Nu är jag tillbaka från en promenad i solen. :) Det var sköönt. Men nu har solen gått ner och jag är inne igen. :D

Klockan tickar på och jag är duktig!! :D:D Wiiiie, men det känns som en stor del i mitt liv saknas.. hahaha faan vad mobbad jag är!! Men det gör verkligen det! Men det går väl över snart, förhoppningsvis! :D

Nu ska jag göra en koregrafi till låten Grenade med Bruno Mars. Hehe, vi ska dansa till den på dansen med Core. Så nu har jag tagit ansvaret att sätta en koregrafi till den. :D:D Det var ju min idé att vi skulle dansa till den så nu får jag väl visa vad jag går för! :D:D Hehe
Har redan till refrängen men nu är det verserna kvar.. och dom är ju lugnast så vi får se vad jag hittar på. Sen får jag visa dom andra på söndag och kolla vad dom tycker.. så får dom komma med idéer och ändringar. hihi :D:D

Så nu ska jag sätta på den låten på repeat, ta fram papper och penna, tagga till och sätta igång. :D:D Wiiiie



Liite bilder från Lindas tea party! Tyvärr blev det inte så många.. hade bara min mobil och glömde liksom bort att ta. :) Men som ni ser hade vi massssa gott! :P


/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0