God morgon!

Hej hej!

Idag vaknade vi kvart över sju, då kom målaren igen och börja slipa. Hahaha skojigt när man kom hem vid ett och somna vid halv tre. men men kunde sova liite till iallafall. Och det börjar bli fint. :) Nu har han två väggar kvar (den ena är fondväggen) hihi ska bli spännande, men vet ju egentligen inte riktigt hur tapeterna ser ut eftersom man väljer efter att man ser den i A4 storlek.. kan ju bli åt helvete på en stor vägg. ;) Hehehhe Men det känns bra och jag tror det kommer bli coolt. :)
Jag är så rolig också, för jag tog kort på hur det såg ut innan och sen ska jag ta på när vi har gjort iordning också.. så ni kommer få se en stoooor skillnad. :):) Hihi sånt är alltid roligt!
Så skulle man egantligen göra så fort man flyttar för det är kul att se hur fint det blir sen. :D

Men nu ska jag duscha och laga lunch. :)

Ha en bra torsdag!

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0