fredagen

Hej hej!
Idag har jag inte skrivit något.. hmm, dåligt av mig. Men har inte riktigt haft ork och tid. ;) hihi

Igår kom ju tjejerna till mig efter fem. Nicole kom först och vi fixade oss och började dricka. Sen kom Linda, Anjana & Nathalie. :) Det var super skojigt. Vi satt och prata, drack och rökte vattenpipa.
Anders kom hem en snabbis och duschade och fixade sig, men sen hade grabbarna förfest hos Pierre. :)

Hehe.. det var kul som tusan, vi har alltid roligt när vi är med varandra.. men var läänge sen alla vi var tillsammans. Linda har ju inte varit med på ganska länge och det märktes. ;) hihi
"Jag ellar bara dig och alla andra" och" jag ellar bara dig och ingen annan" hihi Älskar dig med min kusin! :D:D Såå sköön!

Vid åtta gick vi ner till Joar. Peter fyllde ju "21"år så det var middag och fest där som gällde. :) hihi När vi kom dit fick vi välkommsdrink och så. Sen var det tacos. Fy faan vad gott det var. Alla vi var skit hungriga så vi glufsa i oss som grisar typ. ;);) Hahaha Nej men det var gott. MEN VART FAN VAR MAJSEN????? WTF, det är ju den som nästan är viktigast ju. :/:/ Vi var liite ledsna för det men det gick ner ändå. :P
Sen var det lekar och underhållning. Jag var med i någon jäkla lek där jag och en kille skulle vispa grädde. hahahah vi förlora. :( Attans... men bättre det än öl-tävlingen jag var med på förra året. Bläää. :P hihi

Sen lämna Nicole oss och Linda. Dom skulle upp tidigt. Då blev det dansgolv och vi körde liite. :):) Hehe
Men det var ju typ bara house så Anjana var ju inte skit taggad om man säger så. ;) hihi Jag kan ju dansa loss ändå. :) hihi

Vid kanske två åkte jag, Anders, Yosef och Dino och käka på donken. Sen åkte vi hem. Alla var trötta och sega och det hände inte så mycket. :) Hehe När vi kom hem så käka vi liite tårta. :P hihi Sen somna vi i soffan. :)

Men det var en rolig kväll. :D Taack tjejer! Kul att få träffa Nathalie liite också. (har bara sett henne en snabbis i en bil förut) hihi det var skojigt!. Fick även "fira" Anjana liite. Hon fick iallafall presenten av mig. :)
Tyvärr tog jag ju såklart inte ett enda kort igår. Hmm, jag som var taggad och skulle ta kort som faan.. glömde liksom bort det helt. :/ Hahahha Men Linda tog några så får fråga om hon kan skicka dom. :)

Men det var gårdagen iallafall. Får göra om det snart igen. :D:D



/Jasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0