Fredag!

Idag är det fredag. :):) Hehehe

Jag jobbade dag idag så jag slutade vid halv fem. Var hemma typ liite över fem. :) Sen dess har jag tagit det lugnt och kollat på tv med min sjukling. :/ Nu får han ta och bli frisk. :) hihi Bi kolla på hål i väggen... hehehhe det vill jag var med på. Tyckte vi skulle bygga en sån där bana och massa väggar här utanför så kan vi gåt ner och busa där ibland. :D:D Wiiiie det skulle vara skojigt. =)

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.. snart ska jag och Linda gå och träna iallafall (kanske Sara också). Sen efter det läär vi ju gå hem och duscha liite och sen träffas igen. :D heheheh vi får se vad vi kan hitta på för skojigt. :)

Nu ska jag byta om till träningskläder så jag är redo när Linda är redo. :):) hihi

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0