fika.. igen!

Hej hopp!
Nu ska jag till Linda och fika liite. :) Hehehe Hon bakade ju igår och hade kvar så nu ska jag dit och umgås liite och fika. :) hihi Det blev en jävla massa fikande idag. ;) hehe. Men sen ska vi ju iväg och träna så det gör ju inget! ;);) hahahaha =)
Men nu ska jag snabba mig och packa en träningsväska och gå dit. :) Hihi

Ska bli kul att se lille Oscar också.. idag gick han ju från att ha pung till att INTE ha pung. :/ Sorgligt... ska hålla en tyst minut för hans pungkolor som inte finns mer. Men det är ju det bästa.. för annars kommer det kanske bli massa barn hit och dit. ;) Hehe Han är ju helt groggy nu och liite deppig, :/ men men Nog om Oscars bollar nu. :)

Tänk om dom skulle ta bort hela påsen på killar också.. hehehe,.. det skulle se roligt ut! :) Hihi :D
Knäppa tankar.. ;) haha

Nej nu ska jag inte tänka på pungar mer.. nu ska jag gå till Linda och där finns inte längre några bollar. Hehe, nej nu får jag skärpa mig. :) hahahaha Ibland har jag konstiga idéer för mig.. jaa jag vet. Men nu ska jag vara tyst! :D hehe

Hejdå! Hörs sen efter fika och ett svettigt träningspass. =)

/Jasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0